Friday, July 3, 2009

Anda sebenarnya Bukan Menaja

Pada zahirnya, anda menaja prospek. Tetapi, secara falsafahnya anda bukannya menaja. Anda sebenarnya melakukan 10 perkara yang baik dan mulia. Perkara itu ialah :

Membuka peluang hidup sukses

Apabila anda menunjukan perniagaan MLM ini, anda sebenarnya memberikan peluang kepada prospek anda ke arah kehidupan yang lebih sukses. Kehidupan yang sukses ini yang akan menjadi idaman setiap manusia di muka bumi ini. Kehidupan sukses ini terbina apabila anda mengikuti gerak kerja dan kursus yang ditawarkan oleh syarikat. Kursus ini yang membentuk peribadi anda menjadi insan yang berjaya.

Menunjuk peluang meraih kebebasan kewangan

Apabila anda memperkenalkan perniagaan MLM ini, anda sebenarnya menunjukan peluang kepada orang lain meraih kebebasan kewangan. Jika selama ini ramai yang mengeluh dan menderita kerana masalah kewangan, kini MLM merupakan jalan keluar dan penyelesaian masalah tersebut.


Menunjukan prospek pelan pemasaran

Apabila anda memperkenalkan perniagaan MLM ini, anda sebenarnya menunjukan prospek anda pelan pemasaran yang sememangnya sudah lama diamalkan lebih 10 tahun dahulu oleh mana – mana syarikat MLM.

Berkongsi peluang mengubah kehidupan

Apabila anda memperkenalkan perniagaan MLM, anda sebenarnya berkongsi peluang untuk mengubah kehidupan yang pada mulanya prospek anda langsung tidak mengetahuinya.
Menawarkan kehidupan cerah di masa hadapan
Apabila anda memperkenalkan perniagaan MLM, anda sebenarnya menawarkan kehidupan yang berjaya, maju dan bertuah pada masa hadapan.

Memberikan kehidupan yang bermakna

Apabila anda memperkenalkan perniagaan MLM, anda sebenarnya memberikan kepada prospek satu kehidupan yang bermakna. Jika dahulunya prospek anda hidup tanpa arah tujuan, kini dia ada arah yang hendak dicapainya.

Membuka minda prospek

Apabila anda memperkenalkan perniagaan MLM, anda sebenarnya membuka minda prospek anda untuk berjaya yang pada dahulunya tidak ada keyakinan langsung untuk berjaya.
Menunjukan impian yang boleh dicapai
Apabila anda memperkenalkan perniagaan MLM, anda sebenarnya, menunjukkan mereka impian yang boleh dicapai dalam masa yang tidak lama.

Membina keyakinan dan kepercayaan

Apabila anda memperkenalkan perniagaan MLM, anda sebenarnya menolong prospek anda membina keyakinan dan kepercayaan pada diri sendiri yang selama ini belum pernah mereka rasakan.

Memberi hadiah kebebasan

Apabila anda memperkenalkan perniagaan MLM, anda sebenarnya memberikan prospek anda satu hadiah iaitu kebebasan yang dapat dimanfaatkan selama – lamanya melebihi nilainya daripada emas dan permata.

No comments: